2 תשובות
הכל יהיה בסדר. תאמיני בזה.
אל תפתחי ציפיות. אני יודעת שזה מאוד קשה, אבל תשתדלי שלא. dont overthink.
עברתי משהו דומה.. זה קשה בהתחלה אבל זה ממש משתפר. תאמיני לי.
את מוזמנת לדבר איתי כדי להעביר את הזמן ולהסיח את תשומת ליבך(:
אל תפתחי ציפיות. אני יודעת שזה מאוד קשה, אבל תשתדלי שלא. dont overthink.
עברתי משהו דומה.. זה קשה בהתחלה אבל זה ממש משתפר. תאמיני לי.
את מוזמנת לדבר איתי כדי להעביר את הזמן ולהסיח את תשומת ליבך(:
מבינה אותך קרה לי מקרה דומה
אל תפחדי תזכרי שהכל לטובה יכול להיות שאחרי המפגש הזה יקרה משהו אפילו יותר טןב בינכם
אל תפחדי תזכרי שהכל לטובה יכול להיות שאחרי המפגש הזה יקרה משהו אפילו יותר טןב בינכם
אנונימית
באותו הנושא: