הולכת לפגוש את חבר שלי האחרים שמונה חודשים ביום ראשון:)) פירוט
אז יש לי חבר ואנחנו גרים די רחוק אחד מהשניה ואני פך לגשת אותו בראשון אחרי מלא זמן ואני לא יודעת מה ללבוש כי אני רוצה שזה יהיה טיזי כזה אבל שלא יהיה קר ולא ימשוך המון תשומת לב מבנים אחרים, ומעבר לזה אני קצת לחוצה כי לא התראינו מלא זמן ואני לא יודעת איך זה יהיה.. עצות? גם לגבי צבעים וגם לבוש