2 תשובות
הגיע הזמן tbh, כאילו לא שמעו כלום מהמרכז במשך ככ הרבה זמן, אז כשהמדינה מגיעה לשפל אנשים יוצאים *סוף סוף* למחות.
יצאו מכל פרופורציות,מוגזם, אנשים השתגעו.
המדינה לא מגיעה לשום שפל.
לא רק לנו יש בעיות כאלה.אם אתם רוצים להחליף ראש ממשלה תחליפו אח''כ תצטערו שיאיר לפיד או גנץ יהיו ראשי הממשלה שלכם חבל..
חשוב להבהיר שביבי לא יצר את הקורונה
(מציינת את זה כי יש אנשים שפא*ינג טוענים את זה)
המדינה לא מגיעה לשום שפל.
לא רק לנו יש בעיות כאלה.אם אתם רוצים להחליף ראש ממשלה תחליפו אח''כ תצטערו שיאיר לפיד או גנץ יהיו ראשי הממשלה שלכם חבל..
חשוב להבהיר שביבי לא יצר את הקורונה
(מציינת את זה כי יש אנשים שפא*ינג טוענים את זה)
אנונימית
באותו הנושא: