10 תשובות
אני יודעת שזה לא קשור למה ששאלת ,
לא ידעתי שגם הם נפגעו , בנוסף הייתה גם מישהי שנפצעה בראש מאבן שכוונה לשוטר
ואחת שלא הגיעה לחתונה של אחיה
ממש כואב לי על כל אלה..
לא ידעתי שגם הם נפגעו , בנוסף הייתה גם מישהי שנפצעה בראש מאבן שכוונה לשוטר
ואחת שלא הגיעה לחתונה של אחיה
ממש כואב לי על כל אלה..
אמרו לי שעובר מת בגלל ההפגנה
אני לא יודעת אם להאמין או לא... מישהו יודע אם זה אמיתי או לא?
אני לא יודעת אם להאמין או לא... מישהו יודע אם זה אמיתי או לא?
אנונימית
כן זה אמיתי^
את היית שם שאת אומרת שזה מה שקרה?^
אנונימית
האישה לא מתה וגם העובר לא... הם בריאים חיים ונושמים.
אנשים שנגד המחאה אמרו את זה כדי להוציא רעים וחסרי לב את המפגינים.
אנשים שנגד המחאה אמרו את זה כדי להוציא רעים וחסרי לב את המפגינים.
זה מה שאמרו לי.
כן מעניין איך זה שכל אתיופי אומר משהו אחד
אחד אומר שזה כי הם דרסו מישהי
השני שהם באו לראות מה שלומה
השלישי שזה מגיע להם
וזה לא משנה אם היא מתה או לא .וגם אם היא נפצעה או לא. מאבנים אפשר למות. למה הם מחכים כדי לעצור? שמישהו ימות?
ואם היא נפצעה אז היא נפצעה
שיקחו אחריות ויצטערו במקום להגיד שהיא שקרנית
אחד אומר שזה כי הם דרסו מישהי
השני שהם באו לראות מה שלומה
השלישי שזה מגיע להם
וזה לא משנה אם היא מתה או לא .וגם אם היא נפצעה או לא. מאבנים אפשר למות. למה הם מחכים כדי לעצור? שמישהו ימות?
ואם היא נפצעה אז היא נפצעה
שיקחו אחריות ויצטערו במקום להגיד שהיא שקרנית
אנונימית
גם המשטרה הרגה ופצעה מלאה אתיופים... והם לא באו והצטערו להפך הם עשו את זה שוב...
לא מה שעשו ולא עשו אתמול... מה שעשו בעבר.
eemmaa
א. הם לא פצעו רק שוטרים,וגם אם היו פוצעים רק שוטרים זה לא בסדר. אם מישהו עושה דבר רע זה נותן לגיטימציה לעשות אותו דבר רע לאנשים אחרים החפים מפשע?
ב. את מדברת על המשטרה כאילו כל שוטר אשם במקרים שקרו כמו עם סלומון
ואז אתם מתלוננים אם נגיד שכל האתיופים אשמים במה שאתיופי אחד עשה
מה זו הצביעות הזו?
ג. מה כבר אמרתי שהגבת את זה? אמרתי שאלה שפגעו באישה שבהריון שיתנצלו ויקחו אחריות מה רע במשפט הזה? קשה להתנצל ולהפסיק להתנהג כמו חיות?
א. הם לא פצעו רק שוטרים,וגם אם היו פוצעים רק שוטרים זה לא בסדר. אם מישהו עושה דבר רע זה נותן לגיטימציה לעשות אותו דבר רע לאנשים אחרים החפים מפשע?
ב. את מדברת על המשטרה כאילו כל שוטר אשם במקרים שקרו כמו עם סלומון
ואז אתם מתלוננים אם נגיד שכל האתיופים אשמים במה שאתיופי אחד עשה
מה זו הצביעות הזו?
ג. מה כבר אמרתי שהגבת את זה? אמרתי שאלה שפגעו באישה שבהריון שיתנצלו ויקחו אחריות מה רע במשפט הזה? קשה להתנצל ולהפסיק להתנהג כמו חיות?
אנונימית
באותו הנושא: