6 תשובות
את יכולה להסתובב גם בלי, אני אישית לא מרגישה בנוח להסתובב בלי ברחוב או אפילו בבית , רק לפני שינה אני מורידה לפעמים.
לי אישית זה לא נוח בלי..:)
מה את רוצה לא הבנתי
אל תלכי עם חזייה תעשי מה שבא לך
את רק תסבלי ..
אני לא מבינה מה הקטע שכולן כאן מנסות לחפש
אנונימית
אם היית מידה ממש גדולה היית מבינה
זה פאק*נג כואב
אנונימי
הכל מתחיל ונגמר במיזוגניה ובשוביניזם.
הרבה נשים (בייחוד בעלות חזה גדול) לא מרגישות בנוח כי החברה עדיין לא רגילה לראות נשים מציגות את הגוף הטבעי שלהן, בין אם זה נוגע לשיער גוף, לאי לבישת חזיות או לערעור על אידיאל הגוף הקיים.
אם את מרגישה בנוח מספיק עם הגוף שלך ואת שלמה עם עצמך מספיק פנימה והחוצה כדי לא ללבוש חזיה- תעשי את זה. אולי אנשים ירימו גבה אבל את יכולה לעורר השראה בכל כך הרבה נשים אחרות. אני בעצמי לא תמיד לובשת חזיה (אין לי חזה גדול ואני מרגישה בנוח) כי זה פשוט לא נוח לי.
זו מוסכמה חברתית שמצד אחד אני מקווה שתעלם, ומצד שני לא בא לי להיות המרדנית שתעלים אותה.
ולמי שיש חזה קטן יותר נוח בלי, אלא אם כן רצים.