5 תשובות
תשאלי מישהו אחר שיודע איפה הוא
למה את רוצה כל כך לבוא? סתם תתייבשי שם, תני לו להיבדק בלי לחץ
פשוט תשאלי אותו או את חבר שלו באיזה בית חולים הוא נמצא
ובמקומך הייתי פשוט מחכה בסבלנות שיסיים את הבדיקות שם, בלי להגיע
אין למה להילחץ.
פשוט תשאלי אותו או את חבר שלו באיזה בית חולים הוא נמצא
ובמקומך הייתי פשוט מחכה בסבלנות שיסיים את הבדיקות שם, בלי להגיע
אין למה להילחץ.
הלל יפה זה הבית חולים היחידי שיש בחדרה
ואולי כדאי לך לנסוע עם עוד חבר? 3 שעות נסיעה זה קשוח, או לחכות שחברים יעדכנו אותך במצבו
בכל מקרה זה הזוי שיפנו אותו לבית חולים במרחק של 3 שעות מאיפה שהוא היה
אם את רוצה ממש ללכת פשוט שימי בוויז
ואולי כדאי לך לנסוע עם עוד חבר? 3 שעות נסיעה זה קשוח, או לחכות שחברים יעדכנו אותך במצבו
בכל מקרה זה הזוי שיפנו אותו לבית חולים במרחק של 3 שעות מאיפה שהוא היה
אם את רוצה ממש ללכת פשוט שימי בוויז
הייתי מחכה עוד כמה ימים ואז באה
יש סיכוי שהוא לא רוצה שיראו אותו במצב כזה
פשוט תגידי לחבר שאיתו שיעדכן אותך
יש סיכוי שהוא לא רוצה שיראו אותו במצב כזה
פשוט תגידי לחבר שאיתו שיעדכן אותך
אם אין לך מיקום מדויק אז חבל שתבואי עד לשם
באותו הנושא: