ביום ראשון שחזרתי מבית הספר לבית שלי בדרך היה משהו יחסית מבוגר שצפצף לי במכונית שלו והמשיך לנסוע תיארתי לאבא שלי את המכונית אולי הוא מכיר אותה אבל הוא לא הכיר יום אחרי שחיכיתי לאוטובוס בתחנה עברו עוד שני אנשים וצפצפו לי ואחד מהמכוניות ילד בן 19 נראה לי עשה לי שלום והיום ( יום שלישי ) עוד משהו שיש לו ברכב די הרבה ילדים בגיל ה18 בערך צפצפו והסתכלו עלי בפרצוף מוזר אני צריכה להזהר מזה? אני אישית לא מפחדת אבל סיפרתי לאבא שלי על זה והוא אמר לי להתחיל להזהר שלא יקרה משהו