6 תשובות
עירון ליד מחנה 80
אם תאכלו שם פיתה אתם ליטרלי תבכו מאושר
אבל לא הייתי שם 5 שנים לא יודעת אם זה קיים אבל תעדכנו
אם תאכלו שם פיתה אתם ליטרלי תבכו מאושר
אבל לא הייתי שם 5 שנים לא יודעת אם זה קיים אבל תעדכנו
אושי אושי כנראה
והמסעדה "זכאים" בתל אביב שנסגרה לצערי אז היא ירדה מהרשימה :/
והמסעדה "זכאים" בתל אביב שנסגרה לצערי אז היא ירדה מהרשימה :/
מסעדת סבתא
סתם
bbb
סתם
bbb
לדעתי אין לך טעם באוכל
תשובה ראשונה עירון עדיין קיימים אבל שיפצו וזה כבר לא אותו דבר כמו פעם
לשאלה: בן חמו
לשאלה: בן חמו
tyo
שגב
שגב
באותו הנושא: