8 תשובות
קיסו.
צוקה
פסטריה ברעננה
בישראל הכל חרא... יש מסעדה באיסטנבול של כל מיני דברים מתוקים וטעים שם רצח. אבל בגדול אני לא מתלהב מאוכל בחוץ, למעט אם זה סושי או אוכל טורקי אמיתי.
סטקיית הבוקרים
אמא שלי
כשאני רוצה להגיד מקדונלדס אבל לא רוצה להישמע מכורה
צ'וקה