2 תשובות
אם את לא בטוחה במאה אחוז לגבי הקשר הזה, תחתכי.
לא שווה לך ולו לבזבז סתם את הזמן.
זה לא שווה את הכאב הנפשי שלך. אהבה טובה לא אמורה להיות כואבת.
שחררי ממנו.