7 תשובות
קודם כל, תעשו את זה חכם והדרגתי. תעברו לוואצאפ, תחליפו תמונות בלי לתכנן מראש (*שולחת תמונה של עצמך* היי, שלח לי תמונה שלך!), דברו בטלפון בלי לתכנן מראש. אם אתם נפגשים, אז במקום עם הרבה אנשים. ואני חושבת שכדאי לך לשתף את ההורים ו/או (ו/או- את ההורים לגמרי, את החבר.ה אם את רוצה) חבר.ה.
שואל השאלה:
אנחנו כל הזמן מחליפים תמונות וזה אחת הסיבות שאני סומכת עליו. ואני ממש מפחדת מהתגובה של ההורים והחברות ): הם בטח יגידו לי ''מה את סתומה מה את מדברת עם מישהו מהאינטרנט'' או משהו כזה...):
אנחנו כל הזמן מחליפים תמונות וזה אחת הסיבות שאני סומכת עליו. ואני ממש מפחדת מהתגובה של ההורים והחברות ): הם בטח יגידו לי ''מה את סתומה מה את מדברת עם מישהו מהאינטרנט'' או משהו כזה...):
אנונימית
שואל השאלה:
טוב, תודה! את עזרת לי ממש
טוב, תודה! את עזרת לי ממש
אנונימית
בטח! בהצלחה, תני עדכון
תנסי להסביר להם ולדבר איתם בכל זאת. הם רוצים להגן עלייך, לא למנוע ממך אושר.
שואל השאלה:
אני חושבת שלא משנה כמה זמן אנחנו מתכתבים ומה קורה בינינו ומי הוא... ההורים שלי בחיים לא יסכימו לי להפגש איתו ))): אני מכירה את ההורים שלי
אני חושבת שלא משנה כמה זמן אנחנו מתכתבים ומה קורה בינינו ומי הוא... ההורים שלי בחיים לא יסכימו לי להפגש איתו ))): אני מכירה את ההורים שלי
אנונימית
לא אם תסבירי את עצמך בצורה הגיונית. תספרי להם.ן כמה זמן אתם מתכתבים, ועל התמונות, ועל השיחות טלפון, ואני בטוחה שהם.ן יבינו.
באותו הנושא: