3 תשובות
אם את סומכת על עצמך אין סיבה שלא תעשי את זה תמיד תעשי מה שאת חושבת לנכון בחיים :)
אל תתני להם להלחיץ אותך.
גם לי קרו מקרים כאלו אמנם לא בנהיגה אבל בדברים אחרים. לדוגמה כשאני לבד אני יכולה לנגן ממש טוב או כשאני סתם עם חברים אבל כשהמשפחה שלי שומעת אני תמיד מתחילה להתבלבל בתווים ולצאת מהקצב. או שאני סתם אומרת דברים.
בקיצור תמיד קל לי יותר לעשות דברים לבד או עם חברים טובים מאשר עם המשפחה שלי.

תנסי לא להתייחס, למרות שזה קשה. תיהי בטוחה בעצמך ובנהיגה שלך.
אם המשפחה שלך היא מי שמלחיצה אותך והם לא יהיו במכונית כשאת נוסעת לטבריה זה מעולה.

תאמיני בעצמך, בהצלחה :)
שואל השאלה:
הבעיה שאמא שלי נורא בלחץ היא כל השבת ממש ממש ממש פחדה ואמרה לי לוותר ..
אם אני אשקר עליה שאני לא נוהגת ואנהג בכל זאת זה ממש גרוע?
אנונימית