4 תשובות
אני חושבת שאפשר להירגע
אין צורך להיכנס ללחצים מיותרים
אין צורך להיכנס ללחצים מיותרים
זה רק חלום...
אומרים שאם מישהו מת בחלום הוא יחיה הרבה שנים אם זה מרגיע אותך
תרגעי
זה רק חלום
זה רק חלום
באותו הנושא: