4 תשובות
כי אתה טועה. לא כל מה שיהיה בהמשך זה כאב לחץ ועצב. אתה תחווה שמחה, אהבה, סיפוקים, שלווה ורוגע.
הכל תלוי באיך שאתה מחליט לעצב את החיים שלך
כמובן שאי אפשר שהכל יהיה ורוד 100% מהזמן... אבל אתה יכול לבחור איזה חיים אתה רוצה לחיות
הכל תלוי באיך שאתה מחליט לעצב את החיים שלך
כמובן שאי אפשר שהכל יהיה ורוד 100% מהזמן... אבל אתה יכול לבחור איזה חיים אתה רוצה לחיות
אנונימית
בהמשך יהיה גם שמחה, התרגשות ורגשות חיוביים אחרים, אם להתרכז ברע אז זה רע, אם להתרכז בטוב אז יהיה טוב
נחמד. העולם באמת יכול להיות טוב וגם רע, תלו איך רואים את זה ובוחרים לראות את זה..
יקר,
שומעת בשאלתך הקצרה אולי תחושה של ריקנות, חוסר תקווה וחוסר טעם... יתכן שהכל מרגיש לך יבש ונטול עניין... ואולי אתה חושש מכך שתאלץ להעביר את כל חייך ככה ללא שינוי... בלי נקודות אור ששווה להמשיך להחזיק את החיים עבורם... ובכל זאת בחרת לכתוב פה ולשתף... אולי היית רוצה שישמעו אותך, שיבינו ויכילו... שיעזור לך לגלות את התקווה... אני מזמינה אותך לשוחח בצ'אט אנונימי לחלוטין עם אחד ממתנדבינו בסה"ר- סיוע והקשבה ברשת. נקשיב לך ללא שיפוטיות, נכיל ונהיה איתך בבלבול הזה....
כאן בשבילך,
מתנדבת סה"ר
שומעת בשאלתך הקצרה אולי תחושה של ריקנות, חוסר תקווה וחוסר טעם... יתכן שהכל מרגיש לך יבש ונטול עניין... ואולי אתה חושש מכך שתאלץ להעביר את כל חייך ככה ללא שינוי... בלי נקודות אור ששווה להמשיך להחזיק את החיים עבורם... ובכל זאת בחרת לכתוב פה ולשתף... אולי היית רוצה שישמעו אותך, שיבינו ויכילו... שיעזור לך לגלות את התקווה... אני מזמינה אותך לשוחח בצ'אט אנונימי לחלוטין עם אחד ממתנדבינו בסה"ר- סיוע והקשבה ברשת. נקשיב לך ללא שיפוטיות, נכיל ונהיה איתך בבלבול הזה....
כאן בשבילך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: