8 תשובות
גם אם הכל נראה עכשיו רע, יש אנשים שאוהבים אותך, ומכאן אתה יכול רק לעלות. בבקשה אל תסיים את החיים שלך, תן להם הזדמנות להשתפר
שואל השאלה:
לא מתכוון להתאבד סתם שואל
לא מתכוון להתאבד סתם שואל
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה מוחק לו את התשובה מסכן
מה אתה מוחק לו את התשובה מסכן
אנונימי
אין איזה משמעות מיוחדת- האקונה מטטה
יש דברים טובים, יש דברים רעים אבל הכי חשוב זה לא לעמוד במקום ולהתקדם הלאה
אם אתה רוצה דברים טובים אז תתחיל ליצור כאלו, כי גם אם לא הצלחת במשהו רק העובדה שהתקדמת היא מהנה
למשל אני שונאת מתמטיקה באמת אני שונאת אבל אם אני עוברת את המבחן אני שמחה בגלל שזה כיף להרגיש שאני מצליחה במשהו שאמור להיות גדול עליי
יש דברים טובים, יש דברים רעים אבל הכי חשוב זה לא לעמוד במקום ולהתקדם הלאה
אם אתה רוצה דברים טובים אז תתחיל ליצור כאלו, כי גם אם לא הצלחת במשהו רק העובדה שהתקדמת היא מהנה
למשל אני שונאת מתמטיקה באמת אני שונאת אבל אם אני עוברת את המבחן אני שמחה בגלל שזה כיף להרגיש שאני מצליחה במשהו שאמור להיות גדול עליי
אנונימית
טעם מתוק, תקשיב שאתה לא מבין כמה
ואני בת 15 עוד לא עברתי בחיים
וזה כל הקטע, יש לך כאילו המון זמן לעבור ולחוות ולהספיק כל מה שבא לך
לסדר את התקופה הרעה ולסדר את הראש
אבל זה לא יעבוד אם תבוא בגישה כזו:/
אז יאללה תחייך קצת ותעשה משהו שאתה אוהבב
ואני בת 15 עוד לא עברתי בחיים
וזה כל הקטע, יש לך כאילו המון זמן לעבור ולחוות ולהספיק כל מה שבא לך
לסדר את התקופה הרעה ולסדר את הראש
אבל זה לא יעבוד אם תבוא בגישה כזו:/
אז יאללה תחייך קצת ותעשה משהו שאתה אוהבב
שואל השאלה:
תודה אנונימית, יש הרבה עומק בתגובה שלך איכשהו.
תודה אנונימית, יש הרבה עומק בתגובה שלך איכשהו.
אנונימי
אתה רוצה תשובה כנה? אין טעם.
אני יכולה להגיד שהכל מושלם וגם אם לא יש תקווה אבל אני לא מאמינה בזה, תקווה זו אשליה שאנשים נאחזים זה כדי לא לאבד את עצמם (לא רואה בזה חיסרון אבל שיעשו מה שהם רוצים).
אני יכולה להגיד שהכל מושלם וגם אם לא יש תקווה אבל אני לא מאמינה בזה, תקווה זו אשליה שאנשים נאחזים זה כדי לא לאבד את עצמם (לא רואה בזה חיסרון אבל שיעשו מה שהם רוצים).
שלום לך אנונימי יקר,
אני קורא את השאלה שלך, ולמרות שהוספת שאתה לא מתכוון להתאבד, אלא "רק שואל", אני בכל זאת מוטרד ורוצה להתייחס.
אין לי כמובן תשובה טובה לשאלה שלך. זו שאלה שהרבה פילוסופים חשבו עליה והם נתנו כל מיני תשובות. אם אתה סקרן, אני ממליץ לך לנסות לקרוא על זה.
אולי תתחיל ב "ספר קטן על משמעות החיים" של אסא כשר.
אבל מצד שני, אני לא יכול להימנע מלחשוב שאולי התחלת לחשוב על כך לא רק מסקרנות, אלא כי אולי רע לך, או משעמם לך, אולי עצוב לך, או כואב לך.
אולי פוגעים בך בבית? אולי מעליבים אותך בבית הספר? אולי נכשלת בלימודים, או חברה נפרדה ממך? והלב שלך כל כך כואב שאולי זה הביא אותך לחשוב על החיים, ולמה צריך את זה בכלל?
אולי עצם הכתיבה של ההודעה נובעת מרצון שלך לשתף ולדבר על כך, אולי להתייעץ, אולי לקבל עזרה. אפשר כמובן לפנות למישהו מהמשפחה, למורה, או ליועצת בבית הספר. האם ניסית?
אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מתנדבים שלנו נמצאים בתאר sahar.org.il כל ערב בין תשע לחצות ואני מזמין אותך להתחבר ולהתכתב איתנו בצ'אט. אנחנו פה כדי להקשיב לך, לנסות להבין ולעזור , ואם תרצה נכוון אותך לגורמי סיוע נוספים בקהילה לידך. אל תישאר לבד עם השאלה הזו.
מקווה לשמוע ממך,
מתנדב בסה"ר
אני קורא את השאלה שלך, ולמרות שהוספת שאתה לא מתכוון להתאבד, אלא "רק שואל", אני בכל זאת מוטרד ורוצה להתייחס.
אין לי כמובן תשובה טובה לשאלה שלך. זו שאלה שהרבה פילוסופים חשבו עליה והם נתנו כל מיני תשובות. אם אתה סקרן, אני ממליץ לך לנסות לקרוא על זה.
אולי תתחיל ב "ספר קטן על משמעות החיים" של אסא כשר.
אבל מצד שני, אני לא יכול להימנע מלחשוב שאולי התחלת לחשוב על כך לא רק מסקרנות, אלא כי אולי רע לך, או משעמם לך, אולי עצוב לך, או כואב לך.
אולי פוגעים בך בבית? אולי מעליבים אותך בבית הספר? אולי נכשלת בלימודים, או חברה נפרדה ממך? והלב שלך כל כך כואב שאולי זה הביא אותך לחשוב על החיים, ולמה צריך את זה בכלל?
אולי עצם הכתיבה של ההודעה נובעת מרצון שלך לשתף ולדבר על כך, אולי להתייעץ, אולי לקבל עזרה. אפשר כמובן לפנות למישהו מהמשפחה, למורה, או ליועצת בבית הספר. האם ניסית?
אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מתנדבים שלנו נמצאים בתאר sahar.org.il כל ערב בין תשע לחצות ואני מזמין אותך להתחבר ולהתכתב איתנו בצ'אט. אנחנו פה כדי להקשיב לך, לנסות להבין ולעזור , ואם תרצה נכוון אותך לגורמי סיוע נוספים בקהילה לידך. אל תישאר לבד עם השאלה הזו.
מקווה לשמוע ממך,
מתנדב בסה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: