15 תשובות
בפילדלפיה (פנסילבניה)
אולי גם בולגריה
קולומביה
בטן גב - בולגריה
טיולים ונופים - גאורגיה
תאילנד חד משמעית
צרפת, אנגליה והולנד
טורקיה
צרפת, טורקיה, ארצות הברית
הודו, קמבודיה
רומניה וספרד
אירופה די דומה בנופים. נהנתי מאוד בספרד אבל בגלל האנשים שהייתי איתם וכמובן הנוף והכל. הארצות הברית מדהימה גם כן ונהנתי בטירוף בקליפורניה
אוסטריה
גרמניה
כפריסין
קנדה...

יש יותר מידי
ארהב!! (ניו יורק)
תאילנד וגרמניה/צרפת
גרמניה וספרד
יוון =אנשים הכי נחמדים,בכלל מקום יפה
קוסטה ריקה= נופים הכי מטריפים,יופי לא רגיל/שגרתי