15 תשובות
ניו יורק הכי נהנתי, לא הייתה ארץ שפחות
טסטי רק לאיטלה, מהמם שם ואוכל מדהים(עכשיו עם כל המתים קצת פחות יפה שם...)
הכי הרבה בלונדון, אין הכי פחות
תילאנד
שואל השאלה:
אני הכי נהנתי בהולנד והכי פחות בבולגריה
אנונימית
הכי נהנתי תאילנד, הכי פחות בולגריה.
ארגנטינה
הכי נהנתי אנגליה והכי פחות צרפת (היא מהממת כן? פשוט לא היו לי חוויות טובות משם והייתי טסה לשם שוב רק כדי לחוות מחדש)
הכי פחות נהנתי בפולין זה היה די משעמם
הכי כייף היה ניו יורק וכריתים, קפריסין
הכי נהנתי בגרמניה וברצלונה והכי פחות בפריז
הכי נהנתי בפולין. ביקרתי סבא וסבתא. והכי פחות נהנתי בצרפת.
הכי נהניתי: הונגריה+רומניה קשה לי לבחור
הכי פחות: בולגריה, מגעיל שם, הכל עשן ואנשים שיכורים
יוון הכי אהבתי גם את האנשים המדהימים וגם את המקום
קפריסין פחות אהבתי (אבל יחסית גם בסדר)
^נכון ביוון יש אנשים ממש טובים ונחמדים!!
מה יש לא להנות בצרפת אני בהלםם
אנונימית