12 תשובות
תלמדי על זה מחזות וכאלה לכי ללמוד אצל מורים תחפשי אולי סוכן שיקדם אותך
אין לי מושג בזה אבל בהצלחה לךך❤
מספיק
שואל השאלה:
כן אבל כדי להתקבל לסוכנות שבאמת יכולה לקדם אותך צריך ללמוד משחק מקצועי
כן אבל כדי להתקבל לסוכנות שבאמת יכולה לקדם אותך צריך ללמוד משחק מקצועי
אז לכי תלמדי מקצועי הכל תלוי כמה תשקיעי בזה באמת תחקרי את הנושא איפה כדאי ללמוד ובהצלחה
היי טל90
באמת, שימי ז*ן על כל מה שאומרים לך
כי אני יודע שיהו אנשים שיגידו לך שזה מוגזם וזה חלום אוברייטד ושכולם רוצים לעשות את זה בסופו של דבר והשוק של זה גדול מדי
אבל לפי דעתי זה לא, מספיק שאת עושה תואר בשחקנות ואת יכולה להיות שחקנית.. יש אנשים שמתחילים בסרטים עם תקציב נמוך ומשם עולים אם הם מספיק טובים
באמת שאל תתייחסי לאנשים האלה ותאמיני בעצמך (כאילו תגידי לעצמך שאת מסוגלת ויכולה) ואת תעשי את זה
באמת, שימי ז*ן על כל מה שאומרים לך
כי אני יודע שיהו אנשים שיגידו לך שזה מוגזם וזה חלום אוברייטד ושכולם רוצים לעשות את זה בסופו של דבר והשוק של זה גדול מדי
אבל לפי דעתי זה לא, מספיק שאת עושה תואר בשחקנות ואת יכולה להיות שחקנית.. יש אנשים שמתחילים בסרטים עם תקציב נמוך ומשם עולים אם הם מספיק טובים
באמת שאל תתייחסי לאנשים האלה ותאמיני בעצמך (כאילו תגידי לעצמך שאת מסוגלת ויכולה) ואת תעשי את זה
תלמדי משחק לרוב למורים שם יש קשרים לא כל כך מבינה בנושא בכל מקרה נעצתי
אולי דברים שקשורים לבית ספר זה סתם נשמע מטופש אבל זה התחלה טובה לאימון, וילדים זוכרים דברים טוב
שואל השאלה:
תודה רבה , אני באמת מאמינה בעצמי אני קוראת המון , וזה באמת חשוב לי אני יכולה להגיד יותר מהכל בחיים שלי חוץ מהמשפחה והחברים
אני באמת מאמינה שהשמיים הם הגבול לא משנה איפה אתה נמצא או מה המצב שלך בחיים
תודה רבה על התמיכה
תודה רבה , אני באמת מאמינה בעצמי אני קוראת המון , וזה באמת חשוב לי אני יכולה להגיד יותר מהכל בחיים שלי חוץ מהמשפחה והחברים
אני באמת מאמינה שהשמיים הם הגבול לא משנה איפה אתה נמצא או מה המצב שלך בחיים
תודה רבה על התמיכה
תמשיכי להיות סקרנית, זה חשוב מאוד
ככל שיהיה לך יותר ידע, ככה גם יהיה לך יותר פוטנציאל להצליח
ככל שיהיה לך יותר ידע, ככה גם יהיה לך יותר פוטנציאל להצליח
בהצלחה :)
שואל השאלה:
באיזה סוכנות את?
רוב הסוכנויות המובילות כרגע בארץ לא מקבלות אותך אליהן אם אין לך כישרון וניסיון , רק חלק קטן מהן עושות את מה שאמרת.
אני פשוט מעדיפה ללמוד לפני ולהגיע לסוכנות כבר עם ניסיון , ככה גם אפשר להרשים אותם יותר עם הרזומה שלך
שיהיה גם לך בהצלחה!!
דרך אגב, הסוכנויות שלא מקבלות אותך אליהן בלי ללמוד אצלם הם רמאים ונוכלים, סוכנות שבאמת רוצה אותך תקבל אותך בגלל שהם התרשמו ממך ומהכישרון שלך ולא יציבו לך תנאים כדי להיות בסוכנות שלהם.
בכל מקרה תודה רבה
באיזה סוכנות את?
רוב הסוכנויות המובילות כרגע בארץ לא מקבלות אותך אליהן אם אין לך כישרון וניסיון , רק חלק קטן מהן עושות את מה שאמרת.
אני פשוט מעדיפה ללמוד לפני ולהגיע לסוכנות כבר עם ניסיון , ככה גם אפשר להרשים אותם יותר עם הרזומה שלך
שיהיה גם לך בהצלחה!!
דרך אגב, הסוכנויות שלא מקבלות אותך אליהן בלי ללמוד אצלם הם רמאים ונוכלים, סוכנות שבאמת רוצה אותך תקבל אותך בגלל שהם התרשמו ממך ומהכישרון שלך ולא יציבו לך תנאים כדי להיות בסוכנות שלהם.
בכל מקרה תודה רבה
באותו הנושא: