11 תשובות
כן זה נורמלי.
אם שניכם בסדר עם זה אז למה לא :)
z0e
זה בסדר
בתכלס זה שנתיים וזה לא נוראי,
אבל בתור מישהי שהרגע הייתה ב-ח' זה נראה קצת בשלבים שונים בהתבגרות אז זה ממש תלוי.
לא הייתי עושה את זה....
לא, ההבדל לא גדול אבל יחסית את צעירה והוא כבר מתחיל להתבגר
אין בעיה זה אחלה ממש
כן זה היה אצלי ככה
CSD
אממ כן
כן שנתיים