13 תשובות
זה מאוד תלוי מי הילדים לפעמים יש אהבות שהחזיקו מכיתה ו ועד היום שהם בני 40 ואני אפילו מכירה כמה זוגות כאלה שהם חברים של המשפחב
חחח זה בדרך כלל שטויות אבל מכירה כאלה שהיו בזוגיות מגיל 10 ובסופו של דבר התחתנו...
סתם עושים את זה בשביל פוזה ובדביל להגיד היה לי חבר
בואו תשימו שניה את ההתנשאות בצד. גם אתם בכיתה ו חשבתם שאתם מאוהבים והרגשתם בוגרים תנו להם להנות והם עוד יצחקו על התקופות האלה כמו שאתם צוחקים על זה עכשיו
בדיוק עוד בכיתה ד'... אמאלה איזה פדיחות^
למה הגישה המגעילה הזו? מה מפריע לך שהם בזוגיות וטוב להם?
אני חושבת שגיל 14 הוא גיל נפלא לאהבה!
כיתה ו' זה 12^
שואל השאלה:
כיתה ו זה לא גיל 14 זה 11-12
אני לא חושבת שכיתה ו' זה גיל נאורמלי לחבר. אבל לפי מחקרים מסתבר ב3 העשורים האחרונים יש התקדמות מהירה של התבגרות בגיל מוקדם, גם פיזית וגם נפשית. (פיזית זה כולל הורמונים) אז הגיוני שילדים כבר בכיתה ה' חושבים על זה. ואולי קודם. לא שזה הכי טוב אבל...
הדבר הכי מפגר שקיים
שיהנו להם
דווקא זה ממד חמןד כי בגיל הזה זה תמים והם באמת אוהבים את האופי אחד של השני וכי כיף להם להיות ביחד לעומת כאלה בגיל בוגר שזה יכןל לבוא ממלא אינטרסים
סליחה, טעות שלי. גם גיל 12 הוא גיל נפלא לאהבה.
אתם יודעים, אפשר להיות זוג גם בלי מין. פשוט, הזוגיות בגיל 12 היא אחרת מזוגיות בגיל 17. וזוגיות בגיל 17 היא אחרת מזוגיות בגיל 23.