5 תשובות
הגשר כואב רק לאחר שמותחים אותו, הכאב הזה עובר תוך כמה ימים בודדים ואז הכל מרגיש רגיל.
בכל מקרה, בימים שכואב אפשר לקחת כדור משכך כאבים
קודם כל משכך כאבים
דבר שני לדבר כמה שפחות
דבר שלישי בלי אוכל חם בכלל זה ממש מחזק את הכאב
הכאב הוא לא יותר משלושה ארבעה ימים והוא כואב רק כשמחליפים את החוט מקסימום לוקחים כדור
הכאב הזה הוא רק לחץ על השיניים וזה בשבוע הראשון מורגש ואם כואב תקח משכך כאבים גם אני הייתי לוקחת בהתחלה כי לא הצלחתי לישון אבל הרבה עוברים את זה זה לא נורא בכלל ואין קשר בין זה לבגרויות אתה פשוט תצטרך לאכול דברים רכים בהתחלה כמו יוגורט, אורז, גלידה... ויהיה בסדר
הכאב ההתחלתי הוא 3-7 ימים.
הוא כואב. קשה אבל אפשר לסבול ולשרוד.
אחרי שמותחים את הסליל אז לפעמיים מרגישים מעט כאב או לחץ ביומיים הראשונים.
באותם ימים תאכלי אוכל רך שלא מצריך לעיסה מרובה.
ואוכל קר.
את יכולה לקחת משכחי כאבים.
שמעתי גם שגת יכולה לצחצח את השיניים עם הצמח ציפורן וזה עוזר מגד הכאבים מה שכן הטעם לא מזהיר במיוחד.
כואב כואב, אבל שווה כל רגע!.
בהצלחה