13 תשובות
כן
YTS
בזריז
לא עדיף להישאר ער כבר, אם את תירדמי עכשיו יהיה לך אפילו עוד יותר קשה לקום אחריי זה בשביל השיעור.
יואו דחוף עכשיו תלכי
שואל השאלה:
אני בת אבל סבבוש^^
אנונימית
כן צריך להיות בפוקס עם ערים כל הלילה השיעור לא שווה!^^
YTS
תנסי להישאר ערה, להירדם עכשיו לא יעזור אם בכלל תצליחי להירדם.
דחוף לישון מניסיון את אחר כך תקומי עם עצבים ויהיה לך חשק לזרוק עליה כיסא
למרות שאולי עדיף שתישארי ערה ותירדמי ישר אחהכ
שואל השאלה:
זה כבר קרה לי חח עוד שנייה אבל עשיתי חור בדלת שלה
אנונימית
שואל השאלה:
וכן עם כיסה היום אני על ריטלין
אנונימית
חחחחח כדאי לך להישאר כבר ערה ולנסות לסבול אותה כמה שאת יכולה