4 תשובות
אני במקומך הייתי יוזמת שיחה, בודקת אם הוא מראה עניין ואם לא - מנתקת קשר.
לא חושבת ששיחות על כך שהוא לא רוצה לדבר יחזירו לו את העניין, לפעמים הן מרחיקות.
זה בסדר ןבהצלחה
שואל השאלה:
אני עודה את זה כי אני לא רוצה לבזבז מהזמן שלי ושלו לחינם. אני לא רוצה לכתוב הודעות, שמתכתבת ואני אחשוב שמשהו יכול לקרות כשהוא בכלל לא בעניין.
זה סתם מוליך אותי שולל לא לדעת אם הוא בעניין או לא בעניין