4 תשובות
תפגשו הכל טוב ויפה אבל במקום ציבורי ופתוח.
תפגשו אין אם זה בעיה, רק כמובן שלהיפגש במקום ציבורי שיש בו הרבה אנשים, ובנוסף לכך את יכלה לבוא גם אם חברה.
שואל השאלה:
כאילו קניון או פארק ?
אנונימית
באותו הנושא: