7 תשובות
אומרים כן ואז אחרי זה אומרים לא כשאתם לבד. חבל להביך אותו סתם
שואל השאלה:
כן אבל כולם נגיד מסביב יודעים שהסכמת ואחרי זה הם לא יודעים שאמרת לא... אז כאילו מסכן הגבר חחח כי אז הוא צריך לספר לכולם שאמרתי לא נגיד
כן אבל כולם נגיד מסביב יודעים שהסכמת ואחרי זה הם לא יודעים שאמרת לא... אז כאילו מסכן הגבר חחח כי אז הוא צריך לספר לכולם שאמרתי לא נגיד
נכון ואז אחרי זה אפשר להגיד שהחלטתם שלא. להתחתן בכוח זה לא פתרון לדוגמא
^
זה לא יוצא רע אם אני הייתי מציע נישואים בפומבי והתשובה הייתה סירוב הייתי רוצה למות
^
זה לא יוצא רע אם אני הייתי מציע נישואים בפומבי והתשובה הייתה סירוב הייתי רוצה למות
שואל השאלה:
בדיוק ^^ בגלל זה אני לא מבינה אם לפתח לו ציפיות או שלהגיד לו בפומבי
בדיוק ^^ בגלל זה אני לא מבינה אם לפתח לו ציפיות או שלהגיד לו בפומבי
לדעתי אומרים כן בהתחלה ואחר כך מדברים על זנ בפרטי, אם אומרים לא בפומבי זה מביך מאוד
שואל השאלה:
כאילו אומרים לו באוזן מתי שמתחבקים שנדבר על זה אחר כך ... ?
כאילו אומרים לו באוזן מתי שמתחבקים שנדבר על זה אחר כך ... ?
^גם רעיון טוב
באותו הנושא: