10 תשובות
לא בא להם.
לא מכבד שלהם
גם הם בני אדם,ולא תמיד בא להם מצלמה מול הפרצוף
כי גם הם בני אדם,והם עוברים את זה כל יום ולפעמים אין להם כוח לזה או שהם פשוט ממהרים
אם אתה היית יוצא מהבית וזר מוחלט היה בא ומבקש תמונה זה היה לך כיף?
שואל השאלה:
יכולה להיות סיבה אחרת חוץ מזה?
אנונימית
אולי עובר עליהם יום רע ולא בא להם להיות נחמדים
כי יש מלא מעריצים ויש להם חיים אז הם לא יכולים להצטלם עם כולם
שואל השאלה:
אני מתכוונת כשיש מעריץ אחד לא בקהל
אנונימית
האמת את זה באמת אף פעם לא הבנתי
שמעתי על מקרים כאלה וזה באמת מוזר.. המעריצים האלה הם הסיבה לאיפה שאתה היום ולא להצטלם עם מעריץ אחד זה מגעיל
מה מגעיל הבנאדם נגיד סתם הולך ברחוב מוציא תכלב שלו לחרבן שאיזה 20 אנשים באים ומבקשים תמונה זה לא הדבר הכי כיפי שיש