7 תשובות
בעיקרון אני חושבת שכבר שברת את הצום.
אבל בשביל לכבד, אל תאכל הרבה ולא מול אנשים.
אבל בשביל לכבד, אל תאכל הרבה ולא מול אנשים.
תכלס כבר שברת
אתה יכול להמשיך אם בא לך
לא עשית בכוונה
אתה יכול להמשיך אם בא לך
לא עשית בכוונה
המונח "שבירת הצום" נראה לי מאוד שגוי. אכלת בטעות אבל זה לא אומר שאתה כבר לא צריך לצום, פשוט תמשיך לצום מעכשיו ועד סוף הצום.
אנונימי
שואל השאלה:
אם אני אמשיך לצום מעכשיו לא תהיה לזה משמעות?
אם אני אמשיך לצום מעכשיו לא תהיה לזה משמעות?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה תקין שאני אשתה? כי יש עומס חום
אבל זה תקין שאני אשתה? כי יש עומס חום
אנונימי
בוודאי שתהיה לזה משמעות, זה שאכלת לא אומר שהצום נגמר בשבילך.
אנונימי
אם הרגשת מיובש לשתות כנראה היה הצעד הנכון, פיקוח נפש.
אנונימי
באותו הנושא: