יש לי פוביה וטראומה מורידים לא ספאם תכנסו רוצים לקחת אותי לטיפול
כל פעם שאני מזיזה את הכף יד שלי לאחורה ואז הורידים יותר בולטים אני מפחדת ומתחילה לבכות שלא יקרה להם משהו (לורידים) איך להתמודד עם הפחד הזה? אני יודעת שזה לא נורמלי וכולם מזיזים את הידיים לאחורה וגם מרימים משוקולות