5 תשובות
והעיקר שמת תמונה של פופיק
לא
Oka
גם לי יש אבל לא חמורה, לא נראה לי זה אמור להוריד למישהו אלא אם כן מישהו נמשך לפופיקים
אחרי התמונה הזו אני חושבת שגם לי יש פוביה מפופיקים.