7 תשובות
corona extra
האלכוהול של הטבע, חחח סתם זה שיעשע אותי
ברנדי
/..
מיץ ענבים:)
גרייגוס, פינלנדיה, סטולי עלית, ואן גוך בטעמים.
הכל תלוי בתקציב..
אני אישית ממש אוהבת ואך גוך בטעמים או רוברטו קוואלי בטעמים אבל אם את גם רוצה וויסקי אז יש את הגק דניאלס האני
אם את לא שותה הרבה ומחפשת משהו עם טעם טוב עדיף לך לקנות משהוא עם אחוז אלכוהול נמוך כמו פידג' ובירות עם 3-5% אלכוהול כמו קורונה/היינקן ואם את מחפשת משהו עם אחוז אלכוהול גבוהה ואין לך בעייה עם טעמים חזקים קחי וויסקי ג'וני ווקר (דאבל בלאק לייבל ) או ג'אק דנילס . וודקה בלוגה או אפילו ערק עם ספריאט