10 תשובות
אם את לא אוהבת אז אני מניחה ששום דבר לא יהיה לך טעים
ותאמיני לי עדיף שככה
ותאמיני לי עדיף שככה
חחח את לגמרי קטינה תנסי פטל
אם את לא אוהבת אז את לא אוהבת
אבל תנסי אולי לשאול חברים איזה סוגים יש ואיזה הם שותים ותנסי גם
אבל תנסי אולי לשאול חברים איזה סוגים יש ואיזה הם שותים ותנסי גם
שואל השאלה:
נשמה קטינה אני לא
נשמה קטינה אני לא
אנונימית
אני גם לא אוהבת אבל בריזר או שמפניה זה סבבה לגמרי, גם בירה אפרסק יכול להיות טעים
שואל השאלה:
לא האמת שלא טעמתי סוגים בקושי אבל ממה שאני יודעת ישלהם טעמים מאוד חזקים ולא טעימים ולחלק של תרופות ואי
לא האמת שלא טעמתי סוגים בקושי אבל ממה שאני יודעת ישלהם טעמים מאוד חזקים ולא טעימים ולחלק של תרופות ואי
אנונימית
אם את לא אוהבת אז לא יהיה לך טעים חח
אבל תנסי לערבב עם משהו ויש מצב הטעם ישתפר
אבל תנסי לערבב עם משהו ויש מצב הטעם ישתפר
בריזר יהיה לך סבבה, בירה אבל בטעמים כאילו.
אם את רוצה משהו יותר חזק אז וואן גוך אסאי.
אם את רוצה משהו יותר חזק אז וואן גוך אסאי.
שואל השאלה:
כמה עולה ברייזר? איזה טעם זה?
כמה עולה ברייזר? איזה טעם זה?
אנונימית
עולה בערך 15 לבקבוק אני חושב, יש בכמה טעמים אבל הכי טוב זה אבטיח לדעתי.
באותו הנושא: