10 תשובות
לחזק את האנגלית
לדעתי שווה יותר מהכל
לדעתי עדיף לחזק את האנגלית שלך
אנגלית


רחל הירוקה הייתה פה
תלמדי מה שיהיה לך יותר שימושי
לדעתי לחזק אנגלית
כי אנגלית זאת שפה בןן לאומית
אז עדחף לחזק אנגלית מאשר שפה שיכול להיות לא תשתמשי בה
אני גם חשבתי על זה והגעתי למסקנה שעדיף אנגלית קודם
לחזק את האנגלית זה יותר שימושי
אממ
זה לא נכון מה שאת אומרת אולי כדאי לחזק את האנגלית אבל ספרדית זו שפה שימושית ובכללי כל שפה עוזרת בעולם
בקשר לשאלה: מה שיותר טוב לך ושיהיה לך יותר שימושי
לדעתי גם וגם אבל אם לבחור אז אנגלית למרות שספרדית שפה נורא שימושית
אנונימית