5 תשובות
כי מבחינתן הן לא פרחות... הן לא קולטות שהן פרחות
כי הן רוצות צומי..
כי הם לא מתייחסות למה אנשים אומרים להם והם מתלבשות איך שבא להם, וככה צריך לשים פס על כולם.
כי לא אכפת להם
זה הדבר לדעתי החיובי היחיד שאפשר להגיד על פרחות - הן לא מפחדות מהצל של עצמן ולא מנסות לרצות את כל העולם. את זה כדאי דווקא לאמץ (בניגוד לטעם הרע בבגדים ובאיפור, בטון הדיבור בתחביבים וכו'..)
באותו הנושא: