7 תשובות
אבל יופי זה בעיניי המתבונן
תמיד יהיה מישהו שיושב שאת יפה אבל את צריכה להאמין בזה ולחשוב כך כדי שאחרים יבינו את זה
זה שאת 'שמנה' או 'מלאה' לא אומר כלום את תמיד יכולה להיות יפה וזה סתם משקל
תזכירי לעצמך כל יום במראה שאת יפה, שאת מוצלחת, שזה לא רע להיות שמנה, ובסופו של דבר את תרגישי טוב!!
קודם כל זה חשוב שאת בנאדם טוב לפני המראה.
אם את לא שלמה עם עצמך את יכולה לשמור על תזונה וכושר אבל לדעתי מי שלא מקבל אותך כמו שאת פשוט לא שווה את זה.
את יכולה לבוא לפרטי ואני אסביר לך כמה זה חשוב לאהוב את עצמך. באמת שאני מאמינה שכל אישה יפה באשר היא! ולא משנה המשקל שלה, הגזרה שלה, הצבע שלה, או לא יודעת מה. את תמיד יכולה להרגיש יפה, כי יש לך את הזכות להרגיש יפה. ואז אחרי שאת תביני את זה כולם יחשבו כך. ומי שלא לא סתם עסוק בעצמו ולא מבין עד כמה הוא מכוער
ללכת לפסיכולוג