18 תשובות
4 קילו בשבוע הראשון זה נורמלי ובריא.
כל הכבוד!
חשוב לציין שאם זה ממשיך ככה כנראה משהו לא תקין אבל בשבוע הראשון זה נורמלי.
איזה ספורט את עושה?
אנונימית
4 קילו זה ממש לא בריא
גג קילו וחצי לשבוע
את בטוחה שאת נשקלת טוב? בעיקרון צריך להשקל ישר שאת קמה לעשות פיפי ולהישקל בלי לאכול או לשתות כלום לפני וככה זה יהיה אמין.
בלי קשר ארבע קילו בשבוע זה לא הגיוני רק אם את מרעיבה אץ עצמך זה. עוד מסתדר.
את ירדת 4 קילו בשוע? אחותי הלוואי עליי !!! כל הכבוד באמת !
אני אוכלת די בריא ומתאמנת בערך 4 פעמים בשבוע ושום שינוי
מה איך?
האמת שאין לי מושג אם זה בריא או לא ואני חושבת שאת צריכה להתייעץ עם מישהו שמבין בזה (רופא/הורים וכ'ו) אבל איךך????
אנשים יש דבר כזה חילוף חומרים מהיר יותר שמוריד מהר במשקל
לא בריא לרדת 4 קילו בשבוע
את מתאמנת ברמה שהיא כבר לא בריאה. אל תמשיכי ככה
אבא שלי אצל תזונאית
ולפי מה שהבנתי ממנו וגם לפי תוצאות שראיתי
בשבוע הראשון באמת יורדים המון אז ממשיכים לרדת אבל לאט יחסית
זה נורמלי לחלוטין לשבוע הראשון
4 קילו בשבוע זה נורמאלי ביותר בהתחלה במיוחד אם הbmi שלך גבוה מאוד. אנשים פה סתם מדברים. זה יהיה איטי יותר ויותר עם הזמן.
בבקשה תרשמי איך עשית את זה אני רצינית
אמלה פליז תפרטי מה עשית אחותי את מדהימה זה בסדר לגמרי כנראה לקחת את עצמך בידיים
זה הגיוני, בטח רעלים ודברים כאלה שהגוף פתאום מצליח לפנות
אפשר בבקשה אסבר איך עשית את זה אני מתאמנת 6 פעמים בשבוע ובחיים לא ירדתי ככה בשבוע וגם אני אוכלת בריא..
זה ממש נורמאלי לשבוע ראשון
אל תקשיבי לאנשים סתומים מסטיפס
זה הגיוני רק אם זה פעם ראשונה שאת עושה דיטאה זה בגלל שהגוף שלך מקבל שוק כזה פתאום שינוי במכה אחת בשבוע השני את תרדי פחות
4 קילו זה טוב אל תקשיבי לחולי נפש פה ותעשו מינוסים לא מעניין
4 קילו לשבוע זה מאוד טוב אם עשית את זה בצורה בריאה
כנראה שבהתחלה את יורדת יותר מהר וזה יסתדר לך בהמשך הדיאטה
אנונימית