4 תשובות
לאכול יותר מ700 קלוריות
סתם
תנסי לאכול יוצר קלוריות אבל לא אוכל עם שומן טראנס הגיד תאכלי יטרח סלט
סתם
תנסי לאכול יוצר קלוריות אבל לא אוכל עם שומן טראנס הגיד תאכלי יטרח סלט
ועדיף לך לבנות דיאטה מסודרת עם מישהו שמוסמך לזה
תישמעי אני בעצמי ההיתי ככה רק יותר קיצוני שבמשך חודשיים אכלתי רק 600 קלוריות ביום וגם שרפתי את כולם בהליכון כל יום ירדתי 20 קילו בחודשיים!! אבל פשוט עם הזמן כבר חזרתי לשיגרה הרגילה כי הרי אי אפשרי לחיות ככה לאורך זמן מאכילת 600-700 קלוריות ביום מתישהו תישברי.. לי זה פשוט קרה לבד שלאט לאט אחרי שירדתי אכלתי עוד קצת ועוד קצת..
להפסיק לגרום לעצמך לרזות בכמויות כאלה.
תתחילי לאכול כמו שצריך, מאוזן, עם כמות קלוריות שמספיקה לגוף שלך ומספקת לו את כל מה שהוא צריך, להמשיך בדרך הזאת זה לא הדבר הנכון לעשות. ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית
תתחילי לאכול כמו שצריך, מאוזן, עם כמות קלוריות שמספיקה לגוף שלך ומספקת לו את כל מה שהוא צריך, להמשיך בדרך הזאת זה לא הדבר הנכון לעשות. ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית