10 תשובות
אני שם רק בשביל ניקי מינאג'.

ניקי מינאג' שליטהה
אנונימית
אני אוהבת את הקליפ אבל הקטע שג'סטין יוצא מהמגלשה וכולם צועקים ושמחים, הוא קצת מטומטם.. כיאלו הוא רק התגלש.. מה אתם מאושרים?
שואל השאלה:
כי סוף וף סיימו ת'קליפ לדעתי השייר מדהיים וגם הקלייפ וג'סטין זה אהבה 3
רעיון מקורי לקליפ... אבל את השילוב לא אהבתי בכלל!
שיר מעולה, את הקליפ לא כל כך אהבתי
סוף סוף ניקי מינאז הזאת נראית נורמלית ועם בגדים
אנונימי
הקליפ יפה והשיר נחמד לא יותר מזה...
רק בגלל הסרטון הזה יוטיוב שלחו לי מכתב במייל: נחסמת מהאתר עקב הצפות תגובות ולחיצה מרובת על replay
שיר מעולה וקליט אבל הקליפ קצת חופרר