4 תשובות
כן תתני לו עוד הזדמנות לדעתי
לדעתי תתני לו עוד הזדמנות
הוא נשמע באמת בחור איכותי, חבל לוותר עליו כ"כ מהר. נסי להכיר אותו עוד קצת. אם תביני שבאמת לא מתאים כי הוא רציני מדי ומתקדם מהר, אז וותרי, אבל זו לא סיבה לפסול ישר
נפגשתם בסך הכל פעם אחת. מי יודע מה יקרה, אולי תתחברי אליו למרות השוני ביניכם
הוא נשמע באמת בחור איכותי, חבל לוותר עליו כ"כ מהר. נסי להכיר אותו עוד קצת. אם תביני שבאמת לא מתאים כי הוא רציני מדי ומתקדם מהר, אז וותרי, אבל זו לא סיבה לפסול ישר
נפגשתם בסך הכל פעם אחת. מי יודע מה יקרה, אולי תתחברי אליו למרות השוני ביניכם
שואל השאלה:
אני לא נמשכת אליו מינית ככ, אז נגיד אם הייתה כימיה טובה אז הייתי יכולה להתפשר אבל אני גם לא נמשכת אליו וגם אין כימיה כזאת טובה (מצידי לפחות), אז לא יודעת
אני לא נמשכת אליו מינית ככ, אז נגיד אם הייתה כימיה טובה אז הייתי יכולה להתפשר אבל אני גם לא נמשכת אליו וגם אין כימיה כזאת טובה (מצידי לפחות), אז לא יודעת
הבנתי אותך
בכל זאת תני עוד צ'אנס
אין לך מה להפסיד
אם שום דבר לא יתפתח בזמן הקרוב, תדעי שלפחות ניסית
בכל זאת תני עוד צ'אנס
אין לך מה להפסיד
אם שום דבר לא יתפתח בזמן הקרוב, תדעי שלפחות ניסית
באותו הנושא: