אני כן מעוניינת בזוגיות והתחילו איתי יחסית הרבה , ואת כולם דחיתי, זה לא מכוונה רעה או משחצנות , פשוט לא נמשכתי בכלל אליהם לא מבחינת אופי ולא מבחינת יופי. ואני טיפה בסיבוך עם עצמי , מצד אחד אני ממש מאוכזבת כי אני ממש רוצה זוגיות ואני דחיתי את כל מי שהיה מעוניין בי ומצד שני לא נמשכתי לאף אחד מהם אז מה הטעם.. אני בררנית מידי? אני עושה משהו לא בסדר?