התחברות הרשמה

אני בררנית מידי?

אני כן מעוניינת בזוגיות והתחילו איתי יחסית הרבה , ואת כולם דחיתי, זה לא מכוונה רעה או משחצנות , פשוט לא נמשכתי בכלל אליהם לא מבחינת אופי ולא מבחינת יופי. ואני טיפה בסיבוך עם עצמי , מצד אחד אני ממש מאוכזבת כי אני ממש רוצה זוגיות ואני דחיתי את כל מי שהיה מעוניין בי ומצד שני לא נמשכתי לאף אחד מהם אז מה הטעם.. אני בררנית מידי? אני עושה משהו לא בסדר?
12 באפריל 2020, 02:20
התאהבותהתחלות    
תשובה אחת
בשביל אהבה את צריכה לאהוב את האופי והיופי של הבן אדם אולי לא הגיע עדיין הטעם שלך בסוף הוא יגיע ואת תהיי מאושרת :)
D
Deep
באותו הנושא:
למה בנות בארץ כאלה בררניות ?
אני בררנית בטירוף בבני זוג- איך להפסיק?
איך אפשר להפסיק להיות שטחית? בחנתי את עצמי וניראלי שאני שטחית, ניראלי אני בררנית מידי.
אני רוצה חבר, אבל אני חושבת שאני בררנית מדי..
אני מאוד בררנית בקטע בקטע של בנים איך להפסיק להיות כזאת?
נכון נשים יותר בררניות מבנים?
מה זה בררנית? בררן?
התחלתי להיות נורא בררנית בגברים.
מה זה אומר בחורה בררנית ?
אני ממש בררנית כשזה נוגע לבנים
אני לא אוהבת לאכול מלא דברים, אני ממש בררנית באוכל