7 תשובות
שואל השאלה:
ניסתי ואז אני נזכרת בכול הבעיות שלי ומתחילה לבכות באמצע הדרך וזה סתם מביך כי אנשים מסתכלים
ניסתי ואז אני נזכרת בכול הבעיות שלי ומתחילה לבכות באמצע הדרך וזה סתם מביך כי אנשים מסתכלים
אנונימית
אני יכול להיות איתך וזה אני לא צבוע :)
אנונימי
שואל השאלה:
אונימי-כול החברים שלי צבועים פשוט
אונימי-כול החברים שלי צבועים פשוט
אנונימית
כן אני מכיר ילדים כאלה
אבל זה בסדר את יכולה לדבר איתי
אבל זה בסדר את יכולה לדבר איתי
אנונימי
שואל השאלה:
איך?
איך?
אנונימית
תשלחי לי הודעה
אנונימי
היי יקרה,
נראה שאת עוברת תקופה לא פשוטה, אם הבנתי נכון, התפרצות הקורונה פתחה אצלך בלב בור אפל ושחור. נדמה שאת מרגישה כאילו את שוקעת בים של רגשות מטלטלים, עד שכל דבר קטן אולי מפר את השיווי משקל שאת מנסה לייצר.
נשמע שכל המצב ערער את עולמך, את היסודות הברורים והמוכרים. משערת שהשהות הממושכת בבית אולי פגעה גם ביחסים שלך עם בני המשפחה וניתקה אותך מהחברים.
יקרה, אני מציעה לך לשתף משהו במה שעובר עליך, אולי כדאי גם לפנות לעזרה מקצועית אצל רופא או פסיכולוג.
מעבר לזה, מזמינה אותך אלינו , לצ'אט של סה"ר לשיחה אישית ואנונימית. אחד המתנדבים יהיה שם בשבילך, להקשיב, לתמוך ולנסות לחשוב יחד מה יכול לעזור לך להשקיט את הסערה.
שולחת חיבוק
מתנדבת סה"ר
נראה שאת עוברת תקופה לא פשוטה, אם הבנתי נכון, התפרצות הקורונה פתחה אצלך בלב בור אפל ושחור. נדמה שאת מרגישה כאילו את שוקעת בים של רגשות מטלטלים, עד שכל דבר קטן אולי מפר את השיווי משקל שאת מנסה לייצר.
נשמע שכל המצב ערער את עולמך, את היסודות הברורים והמוכרים. משערת שהשהות הממושכת בבית אולי פגעה גם ביחסים שלך עם בני המשפחה וניתקה אותך מהחברים.
יקרה, אני מציעה לך לשתף משהו במה שעובר עליך, אולי כדאי גם לפנות לעזרה מקצועית אצל רופא או פסיכולוג.
מעבר לזה, מזמינה אותך אלינו , לצ'אט של סה"ר לשיחה אישית ואנונימית. אחד המתנדבים יהיה שם בשבילך, להקשיב, לתמוך ולנסות לחשוב יחד מה יכול לעזור לך להשקיט את הסערה.
שולחת חיבוק
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: