3 תשובות
גם אני
אנונימית
גם אני ככה :/
קורה לי כל הזמן אני לא סובלת את זה..
הלוואי והייתי יכולה לשלוט בזה
הלוואי והייתי יכולה לשלוט בזה
באותו הנושא: