התחברות
הרשמה
המקסיקני זה מסעדה או שזה כמו בניו דלי כזה שאפשר לשבת אבל זה לא באמת נחשב מסעדה?
28 ביולי 2020, 11:02
מסעדות
2 תשובות
כן
ס
סְטִיפְּסִית
שואל השאלה:
כמו בניו דלי?
אנונימית
באותו הנושא:
אני הבת היחידה ששונאת לשבת במסעדות ושונאת דייטים במסעדות?
אוהבי אוכל מקסיקני- מה אתם הכי אוהבים להזמין במסעדות מקסיקניות?
הוא כתב לי שאפשר לשבת בפאב או באיזה מסעדה טובה, ואז לסוף העולם. למה הוא התכוון?
מי חושב שהמקסיקני למרות שהיא לא ממש מסעדה היא המסעדה הכי טובה בעולם? כי אני כן
תציעו מקומות שאפשר ללכת לשם עם הבן זוג ולהנות - חוץ ממסעדה באולינג וסרט
מה הכי טעים להזמין במסעדה של המקסיקני?
מסעדה באזור הצפון שמתאימה לחגוג בת מצווה עם דודים? סתם ארוחה כזה לשבת לאכול לדבר מסעדה נחמדה כזו
מישהו מכיר מסעדה על הים שאפשר לשבת בו עם בגד ים וגם להזמין שתיה ואוכל (נשנושים)? באיזור הרצליה/השרון ?
יש בחיפה או קריות מסעדה מקסיקנית?
המקסיקני פתוח בבאר שבע בשבת? יש בכללי מקומות שאפשר להזמין מהם לבית או פיצה וזה
ביקורת על מסעדת מקסיקני באשדוד ?