4 תשובות
לא אני
אנונימית
לא היית במסעדות על רמה בחייך כנראה.
שואל השאלה:
הייתי במסעדות על רמה מאוד גבוהה כולל מסעדות גורמה, אבל איכשהו למקסיקני אצלי יש את הכי הרבה מקום בלב
הייתי במסעדות על רמה מאוד גבוהה כולל מסעדות גורמה, אבל איכשהו למקסיקני אצלי יש את הכי הרבה מקום בלב
פחות.. כנראה זה בגלל שלא הספקת הרבה ב12 שנים
אנונימית
באותו הנושא: