6 תשובות
i feel you.
אנונימית
כי את אוהבת להיות רצויה, אוהבת את הצומי.
שואל השאלה:
אבל אם אני אוהבת את הצומת לב שלו למה יורד לי ממנו? וכשהוא מתעלם ממני אני רוצה אותו? מה עושיםם נמאס לי
אבל אם אני אוהבת את הצומת לב שלו למה יורד לי ממנו? וכשהוא מתעלם ממני אני רוצה אותו? מה עושיםם נמאס לי
אוהבת קשים להשגה
יכול להיות שיש לך איזשהו פחד ממערכת יחסים? כאילו שבראש זה נראה מאוד זוהר ונעים ואת רוצה את החום והקירבה אבל ברגע שזה מתחיל להיות מציאותי אז עולה בך הפחד מזה?
פשוט להרבה אנשים יש פחד מזה, מהקירבה, מהאינטימיות, מהיחסים החדשים האלה, מהמחויבות, כל מיני... רק מעלה הצעה.
פשוט להרבה אנשים יש פחד מזה, מהקירבה, מהאינטימיות, מהיחסים החדשים האלה, מהמחויבות, כל מיני... רק מעלה הצעה.
נשים...
באותו הנושא: