6 תשובות
זה לא בעייתי מבחינת אי אפשרות לביצוע שיעורים, החורף בארץ לא עד כדי כך נורא שיש סופות רציניות ואי אפשר לעלות על הכביש, זה קשה יותר מאשר בקיץ כי מחשיך מוקדם, יש גשם וזה מקשה, צריך לזכור לעשות הכל לאט יותר אבל זה גם טוב בגלל שכאשר לומדים בנסיבות קשות יהיה הרבה יותר קל אחר כך.
אני למדתי בחורף, זה היה טיפה מאתגר לפעמים ואני גם זוכרת מצבים שפשוט פחדתי לנסוע אבל המורה שלי מאוד עזר לי עם זה, ובסוף עברתי בטסט הראשון.
תשובה מאת כרובית מטוגנת

אני מניחה שזה לא כזה בעייתי.

בעום גשום מאוד אולי מבטלים את השיעור.

בכל אופן תדברי עם המורה נהיגה הוא ידע יותר טוב.

מאת: כרובית מטוגנת.
לא עברתי חחח
אני עדיין לומדת לצערי
נכשלתי טסט אחד
שואל השאלה:
איזה טסט עברת?
אנונימית
אני למדתי בחורף, לא נורא כל כך, מתרגלים.
כמו שכבר רשמו, אם יש יום מאוד מאוד גשום שהמורה יודע שיהיה קשה ללמוד באותו יום, הוא פשוט מבטל.
נהגתי באחד השיעורים הראשונים בחושך,גשם וערפל. הכל אפשרי, בסופו של דבר תצטרך להתמודד עם זה ועדיף להפגש עם זה כמה שיותר מוקדם.