2 תשובות
שואל השאלה:
כן אני מכינה קצפת אבל יש לי רק שתי שמנות מתוקות
כן אני מכינה קצפת אבל יש לי רק שתי שמנות מתוקות
אנונימית
או לעשות שכבה עבה של קרם או להכין עוד עוגה אחת לדעתי זה מספיק
באותו הנושא: