התחברות
הרשמה
סקייטרים, אם הייתם רואים מישהו/י בסקייטפארק שהוא/היא מתחיל/ה, הייתם עוזרים לו/ה?
19 ביולי 2020, 14:05
סקייטפארק
2 תשובות
אם הוא היה ניגש אלי אז כן
.
...Someone
וואו אם הייתי סקייטרית מתחילה הייתי רוצה שבן יעזור לי, זה כל כך רומנטיי
ל
ליקריץ שחור זה טעים.
באותו הנושא:
מה הייתם חושבים אם הייתם רואים מישהי דתייה עם מישהו עם קעקועים(לא הרבה)?
אם הייתם רואים מישהו חתיך עם מישהי מכוערת מה הייתם חושבים?
אם הייתם רואים מישהו מתעלל בחיות, הייתם עוצרים אותו?
מה אתם הייתם עושים כשאתם הייתם רואים את חבר\ה שלכם מתנשק\ת עם מישהו אחר?
מה הייתם עושים אם הייתם רואים מישהו בכיתה או באוטובוס בסטיפס?
אם הייתם רואים מישהו עם חזות כמו שלו מסתובב להנאתו עם מגבעת ברחוב, מה הייתם חושבים?
תגידו תאמת אם הייתם רואים מישהו בבריכה (בן 16) שהוא לבד הייתם מדברים איתו?
בנים,מה הייתם עושים אם הייתם רואים מישהו מקלל את חברה שלכם?
איך הייתם מגיבים אם הייתם רואים מישהי בת 15 שיוצאת עם מישהו בן 18 והוא בצבא?
מה הייתם עושים אם הייתם רואים בן אדם זורק תיק לאוטו של מישהו ואז בורח ?
אם הייתם רואים את התחתונים של מישהו הייתם אומרים להם לעלות את המכנסיים או לא?