הכרתי מישהו ממש נחמד היה לנו כיף והכל (בנים עדיף שאתם תיכנסו אבל בנות בסדר גם)
ואני אחת חשדנית רצח ושמב לב לפרטים הכי קטנים, זה התחיל בזה שהוא אמר לי שבפעם הבאה ניפגש רק אנחנו לבד בלי אף אחד והציע שאני אבוא לבית שלו ולא הסכמתי כי אנחנו בקושי מכירים אבל ניסיתי להתעלם מזה ואחר כך הוא אמר בסדר ניפגש בחוץ ועכשיו כזה הוא הציע להביא וודקה. הוא מחפש להזרים אותי נכון? אני לא היחידה שרואה את זה? בקיצור קבענו להיום וכבר ירד לי כל החשק להיפגש איתו מה לעשות