4 תשובות
תצאי גם הם מתכתבים עם עוד
אין לך שום מחויבות עדיין ככה שאת יכולה לעשות הכל
שואל השאלה:
אבל מה אני עושה אם שניהם מציעים לי לצאת?
גם מבחינתי למשוך כמה שאפשר בהודעות כדי לא לבזבז סתם זמן ולצאת אם זה לא מתאים, אולי עם הזמן בהודעות אבין שזה בכל מקרה לא רלוונטי וטוב שעוד לא יצאנו כי קלטתי את זה בהודעות.
כי זה מורכב דייטים בקורונה, ניסיתי וזה לא כזה פשוט. רק איך לומר להם דבר כזה?
אנונימית
את ממש יכולה להשתמש בקורונה כתירוץ.