13 תשובות
רגע אתה מרגיש זרמים כאלה בכל הגוף?
אנונימי
קורה לי
נראה לי זה סחרחורת פשוט
שואל השאלה:
אנונימי- לא
אנונימי
גם לי זה קורה
זה בגלל שכאשר אתה שוכב לא זורם דם לרגליים או משהו כזה ואז שאתה קם הכול זורם פתאום באופן חד וזה מבלבל
זה מה שאמרו לי
אנונימי
זה באמת יכול להיות אנמיה אבל לא בטוחה לגבי זה-
זה קורה לי תמיד שאני יושבת הרבה וגם בפלאפון בעיקר
קורה לי כל הזמן
נראלי שחסר לך ברזל בגוף
לי חסר וזה די קורה לי
לך תעשה בדיקות דם
לך תבדוק את זה במקום לשאול בסטיפס.. אנחנו לא רופאים ועדיף לך לבדוק את זה עם גורם מוסמך ומקצועי
שואל השאלה:
^ ברור שלא כולם מומחים פה פשוט הייתי בלחץ אז רציתי לדעת אם זה קרה לעוד אנשים
אנונימי
כדאי שתעשה בדיקת דם, אבל בעיקרון כן זה קורה
זה מוכר, פשוט תקום לאט, זה איזה משהו עם זרימה של אוויר למוח שאם אתה קם מהר מדי לא מספיקה להגיע בכמות שאתה צריך ואז אתה מרגיש מסוחרר וקצת כאב(זה מה שאני יודע אני לא רופא יכול להיות שאני טועה), אם בטעות אתה קם מהר וזה קורה לך פשוט תשב לכמה שניות ותמשיך כרגיל בחייך
שואל השאלה:
^ לא ישנתי
אנונימי
תשתה הרבה מים אולי התייבשת